Am primit o invitatie la Weekend Sessions la Gradina Botanica Bucuresti si desi initial am zis ca nu prea avem drum la Bucuresti, mi-a incoltit ideea de a merge asa ca l-am convins pe Catalin si am luat-o pie Ioana si am mers. Initial am vrut sa mergem weekendul precedent, dar a plouat si evenimentul s-a anulat. Am mers acest weekend, 21-22 mai. Care era planul? SAMBATA 8-11 mers Navodari - Bucuresti 11-14 plimbat pe Calea Victoriei, vizitat Ototo Store, mers la un restaurant 14- 16 17 somn Ioana la hotel, a dormit cu o ora mai mult decat prevazut 17-20 Weekend Sessions DUMINICA 9 mic dejun 10 mers la Muzeul Satului Erau multe strazi inchise pentru masini in Bucuresti si nu am mai reusit sa ajungem. 11 mers la Romanian Design Week, Combinatul Fondului Plastic 12 mers la Zoo 13 mers la Ikea sa mancam 14 plecare Am plecat la ora 8 din Navodari si am ajuns pe la ora 11 in Bucuresti. (am facut o pauza de 30 min la OMV pe autostrada) Rezervasem hotel pe booking la Hotel Capital Plaza, 4
am purtat: bluza cu trandafiri Riverside de pe FashionDays.ro, fusta grena Koton, pantofi grena WhyDenis.
O prietena daduse like pe facebook evenimentului asa am aflat ca
miercurea aceasta se tine un seminar de PR gratuit la Hotel Iaki :
" Cum sa cresti numarul clientilor printr-o imagine de succes", vorbitor Radu Turcescu am dat share pe facebook evenimentului la vremea respectiva.
La eveniment au marticipat circa 130 de persoane.
A fost interesant, ce am considerat eu demn de a fi mentionat si retinut din discursul sau:
Cand te intreaba cineva cum te simti... sa raspunzi ca te simti excelent, asta te va ajuta si pe tine sa te simti mai bine si il va ajuta si pe cel care te-a intrebat sa se simta mai bine.
"poti sa obtii ceea ce vrei daca ajuti suficienti oameni sa obtina ceea ce vor" :-)
clientul trebuie sa fie ca un copil care si-a primit darul mult visat, atat de fericit cu alegerea facuta
sa facem o lista cu
- 5 dorinte ale clientilor
- 5 provocari
- 5 surse de informare
- 5 motive pentru care clientii ne cauta/platesc
(cine are timp imi poate comenta la acest articol cu motivele sale pt care intra aici pe blog :D mersiii)
trebuie sa stii ceea ce vinzi
sport impotriva obezitatii infantile
Campania de PR are la baza o idee si se urmareste acea idee in toate elementele campaniei.
O campatnie de PR trebuie sa fie orientata pe incredere, credibilitate si imagine.
o campanie de PR are la baza un expert, clientii vor spune DA atunci cand informatiile vin de la un expert, de la o autoritate ce are credibilitate. Fiti cei mai buni, fiti experti!
Fii diferit, fa altfel (reclama Apple)
"Un drum fara obstacole nu duce nicaieri"
degeaba te duci la TV daca nu ai ce spune, daca doar te lauzi
conecteaza-te in mediile sociale cu jurnalisti axati pe domeniul tau de activitate
ofera gratuit informatii utile, ghiduri, studii, interviuri, materiale video de exemplu pe un blog
fati cont pe google plus, tine de google ajuta la gasirea ta in cautari,
posteaza status+link+poza intre orele 13-16
adunati testimoniale
Investiti continuu in voi!
Multumim dlui. Radu Turcescu pentru seminarul gratuit.
(Doritorii au fost invitati sa participe la un workshop aprofundat platit.)
Comentarii
Trimiteți un comentariu