OneNight Gallery - Hotel Intim Constanta

Am fost la o expozitie new media art la Hotel Intim sambata 30 iulie 2022. Am aflat de expozitie de la @finesocietycurator si @codrina.apostol. Am descoperit tablouri interactive (miscai mana deasupra unui senzor si se schimba efectul grafic aplicat asupra unor imagini), spectacol de fum, lasere si lumini, mapare a cladirii cu imagini, dans contemporan impreuna cu mapare pe cladire (Maria Mora purta un costum de captura a miscarii si miscarile ei se transpuneau in miscarile unei fiinte de pe cladire) A fost foarte interesant, altceva mai deosebit de facut intr-o sambata seara.

vedeti pe youtube filmarile pe care le-am facut la eveniment

Comunicat de presa One Night Gallery:

Ca prima galerie de new media art din România, combinăm arta și tehnologia de ultimă generație pentru a aduce la viață clădirile de patrimoniu și a oferi o experiență imersivă și interactivă.

În cadrul expoziției itinerante de anul acesta îi prezentăm pe 𝗟𝗲𝘀 𝗔𝘁𝗲𝗹𝗶𝗲𝗿𝘀 𝗡𝗼𝗺𝗮𝗱, 𝘂𝗻 𝘀𝘁𝘂𝗱𝗶𝗼 𝘃𝗶𝘇𝘂𝗮𝗹 𝗰𝘂 𝗼 𝗽𝗮𝘀𝗶𝘂𝗻𝗲 𝗽𝗲𝗻𝘁𝗿𝘂 𝗺𝗮𝗽𝗮𝗿𝗲 𝘃𝗶𝗱𝗲𝗼 𝘀𝗽𝗲𝗰𝘁𝗮𝗰𝘂𝗹𝗼𝗮𝘀𝗮̆ 𝘀̦𝗶 𝗶𝗻𝘀𝘁𝗮𝗹𝗮𝘁̦𝗶𝗶 𝗮𝗿𝘁𝗶𝘀𝘁𝗶𝗰𝗲.

Ne bucurăm să le sărbătorim munca deschizând Hotelul Intim publicului și lucrând la această expoziție de new media art alături de prieteni.

Împreună vom transforma Hotelul Intim, una dintre cele mai frumoase clădiri din Constanța, într-un spațiu al explorării, jocului și interacțiunii. Ocazie cu care vom sărbători și procesul de restaurare a clădirii, care urmează să aibă loc.

Accesul la expoziție se va face în grupuri de 80 de persoane, în ordinea sosirii. Vizitatorii vor putea interacționa cu instalațiile expuse, care se desfășoară pe cele trei etaje, putând să exploreze întreaga clădire timp de 15 minute.

A fost un filtru facut special pentru eveniment cu aceasta sfera ce se rotea
ONGxLANxDOHO AR filter on Instagram story

eu, imbracata in noua rochita alba de pe Aliexpress,

poseta Ivy Bags, pantofi roz Il Passo

filtru cu sfera la apus in Portul Tomis

Adina si Daria, voluntare One Night Gallery

Am stat la rand de la 20:30 pana la 20:45
cand am primit un bon de ordine pentru a intra la 21:15.
O doamna la rand, mi-a placut rochita bleu si accesoriile galbene (poseta si sandalele)

Am fost putin pana in Piata Ovidiu, acolo era
un spectacol de balet si expozitie cu vanzare de antichitati.
Mi-au placut aceste tablouri din sarma aurie.

o doamna imbracata dragut cu o rochita roz pal si un corset negru

spectacol de lasere, fum si lumini

Eu si sotul meu, Catalin

ne-au impresionat detaliile cladirii, se vede ca a fost foarte frumoasa candva

dans contemporan impreuna cu mapare pe cladire
(Maria Mora purta un costum de captura a miscarii
si miscarile ei se transpuneau in miscarile unei fiinte de pe cladire)

Pe Maria am mai pozat-o acum muulta vreme in 2009 la Bucuresti

RELATED:
+ Instagram @OneNightGallery

10 comentarii

1. Un alt mod interesant de a intocmi arta astfel icat sa oferi o experiență imersivă și interactivă.

RăspundețiȘtergere
  2. Foarte speciale cred ca au fost clipele petrecute în astfel de mediu. Ar fi minunat sa ajung și eu cândva la un eveniment de acest gen.

Răspunsuri
    1. Da, a fost ceva deosebit. Va doresc sa ajungeti la astfel de evenimente! Urmariti-ma pe instagram @maria_epuras mai postez pe stories cand apar evenimente interesante in Constanta. Numai bine!

Ștergere
  3. Ce interesant si diferit pare sa fi fost evenimentul! Mi-ar fi placut sa ajung, mersi frumos pentru invitatie! Din pacate nu am avut cum sa ajung. Sper sa se faca mai des astfe de evenimente...se vede ca au fost multi doritori, wow!

Răspunsuri
    1. Daa, a fost altceva! Cu placere, pacat ca nu ai putut sa mergi. Eu daca mai aflu de asa ceva, anunt. Da, am inteles ca a fost coada toata noaptea, pana la ora 2 cand s-a inchis. Am vazut ca ajunsesera si la nr 800, probabil au fost si mai multi de atat. Numai bine!

Ștergere
  4. Ce eveniment deosebit, mi-au plăcut mult imaginile postate! Mi-as dori mai multe astfel de evenimente culturale și în orașul meu.

Răspunsuri
    1. Multumesc! Ma bucur ca v-au placut pozele. Da, ar fi frumos sa fie mai des astfel de evenimente, dar cineva trebuie sa le organizeze, sa stranga sponsori, sa le promoveze... e ceva de munca. Sa speram ca vor mai fi doritori. O zi frumoasa!

Ștergere
  5. Ai avut parte de un eveniment aparte! Este frumos când arta este pusă în evidență, iar acea sferă mi se pare tare faină.

Răspunsuri
    1. Asa este si din pacate de mult nu am mai participat la ceva asa interesant, if ever. Am mers cu asteptari mari, am fost la un moment dat la un muzeu in Japonia care era plin de proiectii digitale pe pereti, https://www.mariata.ro/2019/04/blog-japonia-ciresilor-infloriti-cum.html#4aprilie, era magic! si ma gandeam ca va fi ceva de genu. Nu a fost chiar ca acolo dar a fost totusi frumos, pe fatata au fost proiectii interesante si tablourile interactive au fost iar interesante. Da si acel filtru cu sfera era chiar fain, ca si cum pe cer aparuse o alta planeta. Multumesc de vizita! Numai bine!

Ștergere
  6. Un eveniment tare frumos. Imi plac genul asta de intalniri si chiar mi-as dori sa particip si eu pe viitor