Treceți la conținutul principal

weekend la Bucuresti

  Am primit o invitatie la Weekend Sessions la Gradina Botanica Bucuresti si desi initial am zis ca nu prea avem drum la Bucuresti, mi-a incoltit ideea de a merge asa ca l-am convins pe Catalin si am luat-o pie Ioana si am mers. Initial am vrut sa mergem weekendul precedent, dar a plouat si evenimentul s-a anulat. Am mers acest weekend, 21-22 mai. Care era planul? SAMBATA 8-11 mers Navodari - Bucuresti 11-14 plimbat pe Calea Victoriei, vizitat Ototo Store, mers la un restaurant 14- 16 17 somn Ioana la hotel, a dormit cu o ora mai mult decat prevazut 17-20 Weekend Sessions DUMINICA 9 mic dejun 10 mers la Muzeul Satului Erau multe strazi inchise pentru masini in Bucuresti si nu am mai reusit sa ajungem. 11 mers la Romanian Design Week, Combinatul Fondului Plastic 12 mers la Zoo 13 mers la Ikea sa mancam 14 plecare Am plecat la ora 8 din Navodari si am ajuns pe la ora 11 in Bucuresti. (am facut o pauza de 30 min la OMV pe autostrada) Rezervasem hotel pe booking la Hotel Capital Plaza, 4

Personal Branding, Business Style & Success , Hotel Sulina, Mamaia

ASOAF Constanta, Asociația Oportunități de Afaceri pentru Femei, 
ne invită marti 14.11.2017, începând cu orele 13:00,
 la Hotel Sulina International Mamaia la evenimentul: 
PERSONAL BRANDING, BUSINESS STYLE & SUCCESS 
by Cătălin Botezatu, Clara Rotescu & Monica Vlad.

Bilet Intrare - 100 ron/persoana. Pentru plata până la data de 5.11.2017 - tarif 80 ron/persoana
LOCURILE SUNT LIMITATE!

Pentru înscrieri, accesați link-ul: http://seminar-branding-personal.asoaf-constanta.ro/
Contact: office@asoaf-constanta.ro + facebook

Cătălin Botezatu: este designerul român cu cele mai multe premii obținute de-a lungul prodigioasei sale cariere în domeniul modei. În anul 1986 și-a deschis prima casă de modă și a lansat numeroase colecții luxoase și exotice, dar și o linie de lenjerie masculină. Apoi a continuat cu brandul Viggo, care cuprinde ținute complete masculine, cu magazinul online mass market cbstore.eu, cu colecțiile haute couture prezente pe toate podiumurile internaționale de modă.

Clara Rotescu Daca exista notiunea de excentricitate clasica, atunci Clara o stapaneste cu zambetul pe buze: hainele ei pot avea linii conservatoare, dar vin in cele mai explozive combinatii, culori si printuri.
Sub eticheta MIAU, ea a declarat razboi ternului.
Stie reteta care sa te puna in valoare in functie de silueta, situatie. Si stie ca perseverenta si autenticitatea dau valoare unui brand de succes.
"Am început acest business cu două fete. Ma duceam la ele acasa, fiindca nu-mi permiteam un atelier, iar cand i se termina captuseala uneia, ma duceam sa iau de la cealalta, eram intr-o fuga necontenita. Acum am 20 de oameni si mai lucrez cu trei fabrici.“

Monica Vlad: Branding-ul personal va permite sa va definiti, sa va construiti o reputatie solida si autentica in domeniul dumneavoastra de lucru si cu ajutorul clientilor dumneavoastra, astfel incat sa aveti un succes mai mare in cariera si o viata implinita.
Va permite sa va sporiti increderea in fortele proprii, auto-motivatia si vizibilitatea, astfel incat sa atrageti noi oportunitati si sa va indepliniti obiectivele fara sa trebuiasca "sa luptati contra intregii lumi" pentru asta.
Branding-ul personal este strategia care se afla in spatele celor mai de succes oameni din lume. Oameni ca Oprah, Madonna, Richard Branson si Bill Gates. Este diferenta dintre o cariera sau afacere obisnuita si una de exceptie.

Partenerii evenimentului: Triumph, Irish Pub, Captain Travel, Lian Serv, Kool Media
Partenerii media: Antena 1, SKY FM, Radio Constanța, Evenimente Constanța, Cuget Liber, Constanța News, Urban Constanța


Maria: Felul cum te îmbraci este una dintre cele mai la îndemâna metode de a spune non verbal ceva despre cine ești si ceea ce îți place. Eu sunt una dintre persoanele care crede ca este o aptitudine care se învață si se rafinează in timp. Ok, poate unele persoane au un talent si un stil innascut si poate s-au nascut intr-o familie ai carei membrii emanau stil prin toti porii, aceia au avut parte de niste circumstante deosebite, noi, restul, fara niste repere asa puternice de mici, trebuie sa ne cultivam aceasta abilitate. Si ne-o cultivam privind oameni pe strada, la servici, oameni in filme, pe bloguri, pe pinterest, instagram, vitrine, magazine, reviste, TV, imaginandu-ne personaje din carti si... alegand sa cumparam lucruri care ne plac. Participarea la workshopuri de stil este si ea o metoda buna de cultivare. De ce e important? Pentru ca daca esti multumit de felul in care arati, de cum esti imbracat se vede in bucuria ta de a trai si bucuria e contagioasa :-) iti faci tie viata mai frumoasa si le-o faci si celorlalti. 




Sa mai spun de abilitatea de a coordona tinuta cu evenimentul? Si ea se invata. Incercam, combinam, gresim, reusim si o luam de la capat... sau apelam la ajutorul unui stilist, alta distractie :-)

Ce parere am despre uniforme (personale sau institutionale?) Sunt care spun ca avem mult prea multe optiuni si alegeri de facut, o uniforma iti ia o "greutate" de a gandi ce si cum, te concentrezi pe ce e "mai important", e mai evidenta apartenenta la o comunitate si e frumosa si uniformitatea on repeat, natura e plina de "uniforme"(toate petalele unei flori sunt la fel)
dar pierzi distractia combinatiilor, pierzi diferentierea, unicitatea, coincidentele simpatice de a te potrivi cu altceva.


fata in clubul Fabrica

Personal branding e despre caracteristicile care te diferentiaza si te fac recognoscibil. Sunt persoane care pastreaza toata viata aceeasi tunsoare, tunsoarea face parte din nota lor personala.Sunt persoane care isi schimba culoarea parului foarte des, si asta poate fi o caracteristica. Dar trebuie sa ai o idee despre cine esti si ce imagine vrei sa proiectezi pentru a-ti face un brand. Poate vom afla mai multe informatii la workshop :-)

Imi plac cuplurile asortate maxim!! 
Va dati seama ca e mult mai greu sa coordonezi constant tinutele a doua persoane dar merita :-)
Andreea si Claudiu ma surprind de fiecare data

Daca va intereseaza subiectul modei, nu ratati acest eveniment, doar stiti cat de putine evenimente de moda avem la Constanta... Ne vedem marti pe 14 noiembrie la Hotel Sulina de la ora 13:00



Cum a fost:






Subiectul Brandingului Personal este unul foarte interesant si abia asteptam sa vad cum va fi abordat. Am primit cateva sfaturi valoroase dar sa va zic cateva din ideile care le-am retinut.

Doamna Mihaela Belcin, președinte ASOAF ne-a vorbit despre importanta organizarii unor asfel de evenimente la Constanta si de asemenea despre importanta unei imagini personale coerente si autentice.

Doamna Monica Vlad, 
PR and Personal Branding Specialist


+ Social Media oricat de acaparatoare nu este un joc si nu trebuie tratat cu lejeritate, foarte multi angajatori, parteneri de afaceri fac mici investigatii despre aparitia pe aceste canale a unei persoane si daca gasesc poze mult prea nepotrivite sansele ca o colaborare sa mai aiba loc sunt minime. Asa ca aveti grija de imaginea voastra online, filtrati-o, ganditi-va daca ar vedea-o un potential colaborator ce parere ar avea, sau si mai departe, ati putea chiar sa va ganditi ce parere ar avea nepotica de 10 ani daca ar vedea aceasta poza/ status sau chiar bunica? (nepotica si bunica sunt adaosuri de la mine :-P)



+ nu trebuie sa incerci sa-i multumesti pe toti, cel mai important concept este Autenticitatea, fii autentic si cei cu aceleasi gusturi si interese cu tine se vor evidentia 


doamna Clara Rotescu, designer MIAU

+ daca vrei sa fii o Business Woman trebuie sa te imbraci ca atare, costum dar cu fusta/rochie nu pantaloni, pantalonii sunt mult prea sport pentru un aspect business. Culorile clasice: negru, bleumarin, alb sunt cele recomandate. Aici e grele :( eu nu prea ma dau in vant momentan dupa asemenea tinute si culori si vreau sa fiu o Business Woman. Aceste sfaturi mi se par putin demodate desi cu un sambure de adevar. Presupun ca se pot gasi solutii moderne care sa respecte ideea. Doamna Clara Rotescu era imbracata intr-un costum foarte elegant si modern cu accente stralucitoare care mi-a placut in mod deosebit, si mi-au placut si papucii de asemenea straluctitori care completau tinuta. 

Apoi a urmat dl. Catalin Botezatu care a raspuns catorva intrebari puse de doamne din sala pe subiectul stilului masculin. Pe fundal a rulat un videoclip cu cai alergand?!?! Foarte frumos filmati, nu zic nu, dar desi mai previzibil, ma asteptam la filmari cu prezentari de moda, colectii, poze cu creatiile vestimentare ale dansului cum a avut doamna Clara Rotescu. Oricum Dl. Catalin Botezatu purta o creatiie proprie, un costum brandul Viggo.






A urmat o prezentare de moda masculina, ca sa isi mai clateasca doamnele ochii si sa se inspire pentru tinutele sotilor/ iubitilor.












Sala a fost plina, doamnele au ocupat majoritatea locurilor. Cateva tinute care mi-au atras atentia:

Viviana Pascu fotografa la Black&White Studio Constanta
very classy cu o tinuta in alb negru condimentata cu niste pantofi rosii si 
accesorizata cu o brosa Chanel

Viviana, Monica si Mery Mambet owner la Hotel Aurora 

Catalina Dumitrof organizator evenimente de la Sara Events
avand un palton handmade foarte fain


Andreea Bratu, pianista
mi-au placut mult sacoul ei si poseta cu motive folk

doamna Raluca Danulescu, Marketing Coordinator la Autoklasss Grup
mi-a placut tinuta in tonuri naturale, potrivite anotimpului

si niste domni

Alina Davies, profesoara engleza si PR la Asociatia Copii Tuturor
o prinde bine noua tunsoare si portocaliul tinutei 


 Mi-a placut tinuta casual cu camasa alba si blugi dar cu o curea deosebita
eu alaturi de colegele bloggerite:
Cristina de la Tomistyle.ro
Cristina de la CristinaJoy.ro

gasca de bloggerite +
Mădălina Comănescu de la Captain Travel(stanga)
Camelia Artamon de la Kool Media (dreapta)


o parte dintre organizatoarele evenimentului





M-am simtit onorata sa vad sigla UrbnStyle 
pe panoul de presa alaturi de nume mari ale Constantei:
Sky Radio, Cuget Liber... WAW!

Nu uitati sa intrati pe siteul Viggo sa vedeti colectiile pentru barbati. 
Sunt faine, chiar ma luam in considerare un costum pentru tinuta lui Catalin de nunta.

Cititi si ce a scris depre:
+ Cristina Joy (in special despre prezentarea Monicai Vlad)



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Film: Downton Abbey: A New Era

Am fost la film, la Downton Abbey: A New Era ( IMDB 7.6). Nu am vazut serialul insa am fost la filmele artistice de la cinematograf. Desi nu cunoastem intreaga poveste, am putut sa ne bucuram de decorurile frumoase si de personajele distinse.  Actiunea urmareste in paralel doua evenimente, o filmare la castel si o vizita a familiei in Franta. Filmarea la castel are loc din motive financiare, acoperisul trebuia reparat si o infuzie de bani nu ar fi stricat asa ca familia este de acord ca si casa lor sa fie decorul pentru un nou film, initial mut dar apoi printre primele cu voci inregistrate. Vizita in Franta este datorata mostenirii misterioase a unui castel de catre Violet, de la o fosta cunsotinta. Toti au fost intrigati de aceasta poveste si speculau ca ar fi fost mai mult acolo decat o simpla cunostinta. Dar nu era asa, din punctul de vedere a lui Violet, fusese o cunostinta interesata romantic de ea dar careia nu ii daduse curs, ea fiind proaspat casatorita in acea perioada.(din ca

MoonCast by Monica Barladeanu, Victoria Gallery, City Park Mall

Am primit recent o invitaţie la prezentarea colecţiei mooncast by Monica Barladeanu . Bijuteriile sunt interesante,  sunt cam mari faţă de ce port eu dar apreciez originalitatea designului. Mi-a plăcut şi săculeţul - ambalaj cu sigiliu. Un inel fain mi-a atras atenţia. Monica Barladeanu purtânnd câteva dintre creaţiile sale. Cristina Joy şi Diana Slav Andreea si Alexandru Andreea purta şi ea cercei mooncast. Întânirea a fost şi o ocazie de socializare între bloggeriţe. Iulia de la  herbeautystories.com Cami de la  krmenslife Diana de la DianaSlav.ro Cristina de la  JoyEvents  si  SportuleSanatos Adela de la  newsonbeauty.com Ioana, PR Un public select... cizmuliţele roşii ale Monicăi încălţările unui domn Iulia Diana detalii din tinuta Dianei Cristina Joy un pandantiv cu pumnal si cruce Cand am ajuns la magazin am observat-o pe această doamna şi am confundat-o cu Monic

weekend la Bucuresti

  Am primit o invitatie la Weekend Sessions la Gradina Botanica Bucuresti si desi initial am zis ca nu prea avem drum la Bucuresti, mi-a incoltit ideea de a merge asa ca l-am convins pe Catalin si am luat-o pie Ioana si am mers. Initial am vrut sa mergem weekendul precedent, dar a plouat si evenimentul s-a anulat. Am mers acest weekend, 21-22 mai. Care era planul? SAMBATA 8-11 mers Navodari - Bucuresti 11-14 plimbat pe Calea Victoriei, vizitat Ototo Store, mers la un restaurant 14- 16 17 somn Ioana la hotel, a dormit cu o ora mai mult decat prevazut 17-20 Weekend Sessions DUMINICA 9 mic dejun 10 mers la Muzeul Satului Erau multe strazi inchise pentru masini in Bucuresti si nu am mai reusit sa ajungem. 11 mers la Romanian Design Week, Combinatul Fondului Plastic 12 mers la Zoo 13 mers la Ikea sa mancam 14 plecare Am plecat la ora 8 din Navodari si am ajuns pe la ora 11 in Bucuresti. (am facut o pauza de 30 min la OMV pe autostrada) Rezervasem hotel pe booking la Hotel Capital Plaza, 4

October Bloggers Meeting

20.10.2018 Bloggeritele constantene s-au mobilizat si au organizat  o intalnire de toamna. Organizatoare șefe: Adela de la www.newsonbeauty.com Adina de la www.letsbegorgeous.com si Iulia de la www.herbeautystories.com A fost o intalnire draguta, neformala in care am mai vorbit, a mai povestit fiecare ce a mai facut, am degustat prajituri si ne-am bucurat de cadouri. Ar fi fost dragut daca fiecare am fi povestit cate ceva despre experienta de blogger, daca am fi dat niste sfaturi din domeniu, asa a vorbit doar cateva minute Iulia despre ingrijirea tenului, ceea ce a fost ok dar as fi vrut sa vorbeasca toate persoanele care au participat. Poate data viitoare ne pregatim mai bine :-) cele 3 organizatoare: Iulia, Adela si Adina  Dresscode-ul a fost tinuta de toamna. Eu am purtat o tinuta Mathilde .  Am sosit impreuna cu Adina de la  ladrumcuapolodor.blogspot.com  Gabriela de la Yves Rocher Elena de la  elenisme.ro Cristina de la  tomistyle.ro Cami

Cafeneaua 5 to go Constanta

Am aflat de deschiderea unei noi francize ale cafenelei 5 to go la Constanta de la Aguritza si apoi am vazut evenimentul facebook la doamna Lili . Vazusem niste poze pe internet ale cafenelei 5 to go de la Bucuresti si mi s-a parut foarte simpatica ca design si concept.   Cafeneaua e situata pe Bd. Tomis 93, pe partea cu Posta Mare intre aceasta si Sala Sporturilor. Orice cafea este 5 lei. Super pret nu-i asa? Foarte simpatic sloganul: Smile there's coffee... and cookies! Zambeste... e cafea! Nascut din ispiratia designer-ului Radu Savopol si dezvoltat de o echipa tanara si dinamica, conceptul 5 to go® s-a impus rapid in piata prin 5 reguli simple „ Gustul ” – Preparatele sunt facute din cele mai calitative si proaspete ingrediente, ele fiind atent selectionate in fiecare dimineata. „ Profesionalism ” – In locatiile 5 to go®, gasesti cei mai iscusiti preparatori barista. „ Rapiditate ” – Clientul fiind cel mai important pentru noi, ii oferim pe langa o