Personal Branding, Business Style & Success , Hotel Sulina, Mamaia

ASOAF Constanta, Asociația Oportunități de Afaceri pentru Femei, 
ne invită marti 14.11.2017, începând cu orele 13:00,
 la Hotel Sulina International Mamaia la evenimentul: 
PERSONAL BRANDING, BUSINESS STYLE & SUCCESS 
by Cătălin Botezatu, Clara Rotescu & Monica Vlad.

Bilet Intrare - 100 ron/persoana. Pentru plata până la data de 5.11.2017 - tarif 80 ron/persoana
LOCURILE SUNT LIMITATE!

Pentru înscrieri, accesați link-ul: http://seminar-branding-personal.asoaf-constanta.ro/
Contact: office@asoaf-constanta.ro + facebook

Cătălin Botezatu: este designerul român cu cele mai multe premii obținute de-a lungul prodigioasei sale cariere în domeniul modei. În anul 1986 și-a deschis prima casă de modă și a lansat numeroase colecții luxoase și exotice, dar și o linie de lenjerie masculină. Apoi a continuat cu brandul Viggo, care cuprinde ținute complete masculine, cu magazinul online mass market cbstore.eu, cu colecțiile haute couture prezente pe toate podiumurile internaționale de modă.

Clara Rotescu Daca exista notiunea de excentricitate clasica, atunci Clara o stapaneste cu zambetul pe buze: hainele ei pot avea linii conservatoare, dar vin in cele mai explozive combinatii, culori si printuri.
Sub eticheta MIAU, ea a declarat razboi ternului.
Stie reteta care sa te puna in valoare in functie de silueta, situatie. Si stie ca perseverenta si autenticitatea dau valoare unui brand de succes.
"Am început acest business cu două fete. Ma duceam la ele acasa, fiindca nu-mi permiteam un atelier, iar cand i se termina captuseala uneia, ma duceam sa iau de la cealalta, eram intr-o fuga necontenita. Acum am 20 de oameni si mai lucrez cu trei fabrici.“

Monica Vlad: Branding-ul personal va permite sa va definiti, sa va construiti o reputatie solida si autentica in domeniul dumneavoastra de lucru si cu ajutorul clientilor dumneavoastra, astfel incat sa aveti un succes mai mare in cariera si o viata implinita.
Va permite sa va sporiti increderea in fortele proprii, auto-motivatia si vizibilitatea, astfel incat sa atrageti noi oportunitati si sa va indepliniti obiectivele fara sa trebuiasca "sa luptati contra intregii lumi" pentru asta.
Branding-ul personal este strategia care se afla in spatele celor mai de succes oameni din lume. Oameni ca Oprah, Madonna, Richard Branson si Bill Gates. Este diferenta dintre o cariera sau afacere obisnuita si una de exceptie.

Partenerii evenimentului: Triumph, Irish Pub, Captain Travel, Lian Serv, Kool Media
Partenerii media: Antena 1, SKY FM, Radio Constanța, Evenimente Constanța, Cuget Liber, Constanța News, Urban Constanța


Maria: Felul cum te îmbraci este una dintre cele mai la îndemâna metode de a spune non verbal ceva despre cine ești si ceea ce îți place. Eu sunt una dintre persoanele care crede ca este o aptitudine care se învață si se rafinează in timp. Ok, poate unele persoane au un talent si un stil innascut si poate s-au nascut intr-o familie ai carei membrii emanau stil prin toti porii, aceia au avut parte de niste circumstante deosebite, noi, restul, fara niste repere asa puternice de mici, trebuie sa ne cultivam aceasta abilitate. Si ne-o cultivam privind oameni pe strada, la servici, oameni in filme, pe bloguri, pe pinterest, instagram, vitrine, magazine, reviste, TV, imaginandu-ne personaje din carti si... alegand sa cumparam lucruri care ne plac. Participarea la workshopuri de stil este si ea o metoda buna de cultivare. De ce e important? Pentru ca daca esti multumit de felul in care arati, de cum esti imbracat se vede in bucuria ta de a trai si bucuria e contagioasa :-) iti faci tie viata mai frumoasa si le-o faci si celorlalti. 




Sa mai spun de abilitatea de a coordona tinuta cu evenimentul? Si ea se invata. Incercam, combinam, gresim, reusim si o luam de la capat... sau apelam la ajutorul unui stilist, alta distractie :-)

Ce parere am despre uniforme (personale sau institutionale?) Sunt care spun ca avem mult prea multe optiuni si alegeri de facut, o uniforma iti ia o "greutate" de a gandi ce si cum, te concentrezi pe ce e "mai important", e mai evidenta apartenenta la o comunitate si e frumosa si uniformitatea on repeat, natura e plina de "uniforme"(toate petalele unei flori sunt la fel)
dar pierzi distractia combinatiilor, pierzi diferentierea, unicitatea, coincidentele simpatice de a te potrivi cu altceva.


fata in clubul Fabrica

Personal branding e despre caracteristicile care te diferentiaza si te fac recognoscibil. Sunt persoane care pastreaza toata viata aceeasi tunsoare, tunsoarea face parte din nota lor personala.Sunt persoane care isi schimba culoarea parului foarte des, si asta poate fi o caracteristica. Dar trebuie sa ai o idee despre cine esti si ce imagine vrei sa proiectezi pentru a-ti face un brand. Poate vom afla mai multe informatii la workshop :-)

Imi plac cuplurile asortate maxim!! 
Va dati seama ca e mult mai greu sa coordonezi constant tinutele a doua persoane dar merita :-)
Andreea si Claudiu ma surprind de fiecare data

Daca va intereseaza subiectul modei, nu ratati acest eveniment, doar stiti cat de putine evenimente de moda avem la Constanta... Ne vedem marti pe 14 noiembrie la Hotel Sulina de la ora 13:00



Cum a fost:






Subiectul Brandingului Personal este unul foarte interesant si abia asteptam sa vad cum va fi abordat. Am primit cateva sfaturi valoroase dar sa va zic cateva din ideile care le-am retinut.

Doamna Mihaela Belcin, președinte ASOAF ne-a vorbit despre importanta organizarii unor asfel de evenimente la Constanta si de asemenea despre importanta unei imagini personale coerente si autentice.

Doamna Monica Vlad, 
PR and Personal Branding Specialist


+ Social Media oricat de acaparatoare nu este un joc si nu trebuie tratat cu lejeritate, foarte multi angajatori, parteneri de afaceri fac mici investigatii despre aparitia pe aceste canale a unei persoane si daca gasesc poze mult prea nepotrivite sansele ca o colaborare sa mai aiba loc sunt minime. Asa ca aveti grija de imaginea voastra online, filtrati-o, ganditi-va daca ar vedea-o un potential colaborator ce parere ar avea, sau si mai departe, ati putea chiar sa va ganditi ce parere ar avea nepotica de 10 ani daca ar vedea aceasta poza/ status sau chiar bunica? (nepotica si bunica sunt adaosuri de la mine :-P)



+ nu trebuie sa incerci sa-i multumesti pe toti, cel mai important concept este Autenticitatea, fii autentic si cei cu aceleasi gusturi si interese cu tine se vor evidentia 


doamna Clara Rotescu, designer MIAU

+ daca vrei sa fii o Business Woman trebuie sa te imbraci ca atare, costum dar cu fusta/rochie nu pantaloni, pantalonii sunt mult prea sport pentru un aspect business. Culorile clasice: negru, bleumarin, alb sunt cele recomandate. Aici e grele :( eu nu prea ma dau in vant momentan dupa asemenea tinute si culori si vreau sa fiu o Business Woman. Aceste sfaturi mi se par putin demodate desi cu un sambure de adevar. Presupun ca se pot gasi solutii moderne care sa respecte ideea. Doamna Clara Rotescu era imbracata intr-un costum foarte elegant si modern cu accente stralucitoare care mi-a placut in mod deosebit, si mi-au placut si papucii de asemenea straluctitori care completau tinuta. 

Apoi a urmat dl. Catalin Botezatu care a raspuns catorva intrebari puse de doamne din sala pe subiectul stilului masculin. Pe fundal a rulat un videoclip cu cai alergand?!?! Foarte frumos filmati, nu zic nu, dar desi mai previzibil, ma asteptam la filmari cu prezentari de moda, colectii, poze cu creatiile vestimentare ale dansului cum a avut doamna Clara Rotescu. Oricum Dl. Catalin Botezatu purta o creatiie proprie, un costum brandul Viggo.






A urmat o prezentare de moda masculina, ca sa isi mai clateasca doamnele ochii si sa se inspire pentru tinutele sotilor/ iubitilor.












Sala a fost plina, doamnele au ocupat majoritatea locurilor. Cateva tinute care mi-au atras atentia:

Viviana Pascu fotografa la Black&White Studio Constanta
very classy cu o tinuta in alb negru condimentata cu niste pantofi rosii si 
accesorizata cu o brosa Chanel

Viviana, Monica si Mery Mambet owner la Hotel Aurora 

Catalina Dumitrof organizator evenimente de la Sara Events
avand un palton handmade foarte fain


Andreea Bratu, pianista
mi-au placut mult sacoul ei si poseta cu motive folk

doamna Raluca Danulescu, Marketing Coordinator la Autoklasss Grup
mi-a placut tinuta in tonuri naturale, potrivite anotimpului

si niste domni

Alina Davies, profesoara engleza si PR la Asociatia Copii Tuturor
o prinde bine noua tunsoare si portocaliul tinutei 


 Mi-a placut tinuta casual cu camasa alba si blugi dar cu o curea deosebita
eu alaturi de colegele bloggerite:
Cristina de la Tomistyle.ro
Cristina de la CristinaJoy.ro

gasca de bloggerite +
Mădălina Comănescu de la Captain Travel(stanga)
Camelia Artamon de la Kool Media (dreapta)


o parte dintre organizatoarele evenimentului





M-am simtit onorata sa vad sigla UrbnStyle 
pe panoul de presa alaturi de nume mari ale Constantei:
Sky Radio, Cuget Liber... WAW!

Nu uitati sa intrati pe siteul Viggo sa vedeti colectiile pentru barbati. 
Sunt faine, chiar ma luam in considerare un costum pentru tinuta lui Catalin de nunta.

Cititi si ce a scris depre:
+ Cristina Joy (in special despre prezentarea Monicai Vlad)



Trimiteți un comentariu