vineri, 2 octombrie 2015

webstock 2015

02.10.2015 Suntem la #webstockro (eu, Diana, Cristina si Adrian#liveblogging

GAME CHANGERS:
1. Andrei Rosu, sportiv: "daca nu poti hrani o suta de oamni, atunci hraneste unul singur" Maica Tereza. Sunt 2 momente importante: ziua cand ne-am nascut si ziua cand am inteles de ce ne-am nascut. Fiecare zi e o miniatura a vietii si daca schimbam ceva la o zi se va propaga in toata viata.

2. Andreea Rossini, director business consumer Vodafone:
A smartphone for every romanian. Fastest broadband cities in the world: Singapore, Hong Kong, Ploiesti ?!?!. Vodafone is 1st 4G network in Europe, 2nd in the world after a Singapore network.
#haiSimona

3. Dragos Lumpan, fotograf: transhumanța și sprijinul primt de la comunitatea online.

4. Erwin Albu, antreprenor, țăran urban, creatorul proiectului "autoservire din gospodarie pentru oameni cinstiți". A lăsat la poartă produse- surplus din gosăpodăria proprie și oamenii au venit, au luat produse și au lăsat câți bani au considerat.

5. Michele Grassi, Enel Energie
The worlds still needs (more) energy!

pentru ca bateria de la laptop era pe terminate si nu eram pozitionata langa o priza am trecut pe #mobileliveblogging:
6. Cornel Ilie, Vunk
Nu poti sa mai vinzi ceva fara sa aiba o poveste. 13 mai ziua dorului. In ce pui suflet este viu, are o viata a lui. Lansare videoclip integral "un nou univers".

7. Florin Georgescu, ciclist nevazator pe bicicleta tandem. Nu exista anormalitate ci grade de normalitate. Persoane cu dezabilitati si tehnologia: voiceover la mobil, tot felul de aplicatii(de ex. care iti detecteaza daca e lumina in camera)

8. Cabral Ibacka, blogger si realizator TV, egoistul bun se gandeste la familia sa, la prietenii sai, la tara sa... Toti vrem sa schimbam mai mult sau mai putin lumea. "Sotia: Voi merge la sala de o rup in doua! Luni: nu mai merg la sala ca am un eveniment. Marti: nu merg la sala ca se incepe de luni." Copii motivati sa invete cu promisiunea ca vor merge la film/ zoo/ gradina botanica. Mare parte din banii castigati din blogging merg la o asociatie umanitara pe care a infiintat-o.

The debate section
1. Online communication
Trebuie sa lasam deschise oportunitatile de schimbare pentru a ne putea adapta la provocarile vietii. Angajatii sunt ambasadorii brandului.Vrem un continut potrivit pentru canalul nostru. Sa asculti diferite canale de media si sa iei ce este relevant. E creativitate insa nu prea este si inovatie. Invata sa te dezvolti de pe blogurile de specialitate. Fii la curent cu directiile de dezvoltare. Real time PR. Cine vorbeste despre brandul tau? Iti spune ceva relevant sau e un troll? Sa-l duci pe om intr-o discutie privata (sunt informatii care nu se pot da public, CNP, etc.) Modul in care iti manifesti prezenta pe canale, a nu raspunde e semn de boala. Real time PR cere multe resurse un timp indelungat de timp. Construim relatii si incredere. Acestea se castiga in timp, raspunzand acolo unde este posibil cererilor clientului. Manuale de conduita pentru social media. Coordonare online/offline. Reputatia are 6 vectori: Leadership, Produse si Servicii, CSR(implicare in comunitate), Angajator, Inovation, Likeability. Trebuie sa fie un echilibru intre vectori, se poate renunta la unul dintre vectori.
Cum ajunge un blogger sa fie relevant? 
Cat e de citit? A-listerii sunt luati din topurile de audienta. Ce audienta are un blogger? Cum e comunitatea care il urmareste si discuta cu bloggerul? Are comunitatea afinitati cu brandul tau? Localizarea. 
Se poate comunica online sau la evenimente de networking. Scoutingul implica cifre de trafic, apoi se evalueaza calitatea, audienta, se potriveste cu brandul? Sunt branduri deschise sa sustina bloggeri noi. Nivelul de profesionalism e un domeniu sensibil. A listerii s-au erodat implicandu-se in tot felul companii mai mult sau mai putin credibile. Vedeti istoricul unui A lister, era mic si bun intr-un domeniu de la inceput. Specializarea conteaza dar si generalizarea aduce un unghi diferit. Trebuie sa sti brandul, sa sti cu cine a colaborat. Sa te prezinti cu rezultatele pe care le-ai avut interactionand cu acel brand. Sa-si demonstreze cunostintele pe care le au in domeniul respectiv.

2. Working with brands
Fara caterinca e pustiu. De ce fac agentiile campanii pe bloguri? Storytelling, disparitia unor publicatii, continut personalizat. Sa aveti o poveste de spus. E un job distractiv. Sa fii perseverent si rabdator. Primii 3-4 ani nu prea sunt sanse de castig.  Faceti bani din businessul care il creeati in jurul bloggului. Breasla de bloggeri se profesionalizeaza. Blogul e prelungirea personalitatii bloggerului. Agentiile colaboreaza bine cu bloggeri care isi stiu istoricul si comunitatea, nu cei care vor sa fie prieteni, ci cu bloggeri care comunica spunand ce pot si ce nu pot face. Bloggerul poate refuza campanii pentru ca nu se potrivesc cu guidelineurile sale. Un blogger care scrie bine este ales pentru campanii. 3-4 spikeuri de virale de 10.000 de vizualizari nu impresioneaza un brand. Bloggerul poate avea o prezentare cu rate card. Anuntare cu P a articolelor platite. Sunt apreciati bloggerii care raspund repede, care au ceva de spus. Cei de la agentii nu primesc prea des e-mailuri de la bloggerii tineri in care acestia sa se prezinte si sa spuna ca vor sa colaboreze. Trebuie sa ai ceva de spus. Nu trebuie sa renunti, e posibil sa renunti chiar inainte sa ai succes. 

si am ajuns la Marriott cu Cristina Joy si Diana Slav
mulţumim lui Adrian că ne-a adus în siguranţă
Diana avea un lănţişor interesant la gât
hop şi eu în poză,
eu am zis sa ma asortez cu rosu Vodafone si 
m-am imbracat intr-o rochie grena Brise, 
geaca piele neagra Massimo Dutti, botine negre Benvenuti
cei de la Bitdefender au avut un stand haios unde 
trebuia sa-ti gasesti niste hashtaguri si sa te pozezi cu ele
si sa postezi poza pe una din retelele sociale
hashtagurile mele: #rourbnstyle #coolhunter în acţiune:

Annemarie Chelariu vlogger la Vlogul de marti,
 ea era si speaker la unul dintre seminarii
mi-a plăcut ţinuta sporty feminine din bluză roz "off duty", 
fustă midi gri şi încălţări sport roz cu mov
Anca de la AncaNeatu.com
o ţinută elegantă cu piesa cheie sacoul lung kaki, o bluziţă neagră, 
blugi gri/negri, colier statement şi pantofi alb/negru




Raluca Duta îmbrăcată în tendinţe: 
vestă cu franjuri şi fustă din piele... classy! yet confy
mai erau şi alte doamne fain îmbrăcate însă nu am apucat să le pozez, 
am observa o doamnă cu o vestă lungă cu motive tradiţionale româneşti,
o doamnă cu bluza în grafisme alb/negru, pantaloni negri cullotes şi pantofi oxford argintii
şi cu siguranţă mai erau multe persoane fain îmbrăcate, 
din păcate pauzele mi s-au părut prea scurte pentru cîte atracţii erau :-)

cei de la Vodafone au avut o initativa frumoasa de a o încuraja pe Simona Halep #haiSimona!
multi bloggeri ne-am pozat si am fost adaugati intr-un colaj alaturi de ea
la standul Coka Cola am ascultat muzica coke-stream.com si ne-am prostit :-)
la standul HP am primit coronite de flori si baloane, 
Cristina a luat o chitara si 
impreuna cu doua domnisoare foarte frumoase am facut poze

la standul McDonald's am sarbatorit ziua zambetului #zambetdupazambet

farmec ne-a dat cadouri nişte pălării? mov 
cam ridicole însă haioase pentru poze
biscuitii mcVitie's din Anglia



30.09.2015 În cadrul webstock Vunk îşi va lansa integral 
Vunk va avea un concert de lansare a noului album pe 
7 oct la Sala Polivalenta. iabilet

S-au anunţat vorbitorii şi programul webstock.

11.09.2015 Doar 3 saptamani ne mai despart de Webstock! 

Evensys si Intel Romania sustin si anul acesta activitatea si comunitatile create online, oferind un premiu special pentru Personalitatea Online a Anului.Pentru ca este prima oara cand votul pentru o categorie la Webstock Awards este deschis publicului, ne-ar face placere sa-ti alegi si tu preferatul dintre nominalizati! Pana pe 27 septembrie, desemneaza-l prin vot nominal pe cel/cea care crezi ca s-a remarcat anul acesta ca cea mai activa prezenta din online-ul romanesc. Pe 2 octombrie, la Webstock Awards, vom anunta in premiera, castigatorul.

Sondajul State of Social Media Employment se adreseaza celor care au in responsabilitatile lor cel putin o activitate legata de social media, fie ca e vorba de companii sau agentii. Informatiile vor fi confidentiale si vor fi folosite doar pentru analiza statistica a pietei.
Ne-ar fi de folos ca acest chestionar sa ajunga la toti cei angajati pe o pozitie de social media. Poate tu esti unul dintre ei! Specialistii Portal HR si Evensys vor colecta aceste date, iar rezultatele vor fi anuntate in cadrul Webstock.

S-au afisat listele cu bloggerii ambasadori si bloggerii acreditati.

Inca mai poti solicita o invitatie gratuita (pana pe 25 septembrie)

Inca nu s-au afisat vorbitorii. Suspans. Surprize surprize?

Eu mi-am inscris blogul UrbnStyle la categoria Best Use of Photography.
Iar blogul Măria Ta Travel & Adventure l-am inscris la categoria Best Corporate Blog.
Urati-mi succes!


17.08.2015 Comunitatea online locala isi da intalnire anul acesta la Webstock, cel mai mare eveniment de social media din Romania, ce se va desfasura la JW Marriott Grand Hotel, pe 2 octombrie 2015.

Webstock este cea mai buna ocazie de networking unde bloggeri se vor intalni cu alti bloggeri din toata ţara si cu reprezentanţi ai companiilor şi ai agenţiilor, e şansa de a-ţi intâlni idolii şi de a-ţi face noi prieteni şi de ce nu, de a începe noi colaborari. Înscrie-te la webstock!

Webstock e o ocazie de a participa la conferinte interesante, de a asculta discursuri motivationale si educative ale unor specialisti in domeniul social media. Abia astept sa vad cine e pe lista vorbitorilor in acest an. Vedeti prezentari de anul trecut.

Webstock e sansa de a castiga un premiu pentru o campanie pe care ai dezvoltat-o pe internet.
Proiectele si campaniile pot fi inscrise in competitie gratuit in perioada 15 iulie-28 august, intr-una din cele 12 categorii ce vor fi jurizate de un grup de practicieni in marketing, comunicare, digital, social media si mobile. Categoriile anuntate in cadrul acestei editii sunt: Publishing, Utility, Best Use of Photography, Blogging Campaigns, Special Projects, Facebook Applications, Mobile Applications, Corporate Blogs, Innovation, Best Brand on Instagram, Best Use of Video in Online, Online Personality of the Year. Inscrie-ti proiectul!

Imi aduc aminte de RoBlogFest (o premiere a anumitor bloguri in functie de anumite criterii, participasem si eu cu urbnstyle la best use of photography si parca am fost pe locul 7 daca nu ma inseala memoria) ce vremuri... ultima data am participat in 2008, nu stiu ce s-a intamplat cu acel eveniment dar vad ca webstock a ajuns la edita a VIII-a si e frumos ca au continuitate, le doresc multi ani inainte! Ar fi prima data cand particip si particip ca blogger acreditat, eu sper sa ajung si sa fie fain.

 
Webstock e organizat de Evensys - ei s-au ocupat si de Digital Divas by Avon unde am fost acum cateva luni si a fost chiar fain, am intalnit si am vorbit cu multe fete cool, bloggerite din toata tara, vedeti poze.

Related:
+ Cristina Joy - cum a fost la webstock

2 comentarii: