Pages

Pages

duminică, 26 noiembrie 2023

Georgiana la Biz Days

 Georgiana, marketing manager la o companie romaneasca 
ce face mancare pentru animale, Thankq Pet Food


Maria: mi-a placut tinuta compusa din fusta argintie dintr-un material mai rigid, camasa polka dot, sacoul alb si cizmulitele alb-bej. 

Manuela la Biz Days

 Manuela, din echipa Biz

Maria: mi-a placut fusta argintie dintr-un material fluid, combinata cu o camasa larga alba si bocanci negri.

Mihai la Biz Days

Mihai, impresar pentru fotograful Antonio Paval 

Maria: mi-a placut lookul elegant al lui Mihai cu un pulover cu guler ca de sacou, camasa alba si pantaloni maro. Avea un look ingrijit si atent.

sâmbătă, 25 noiembrie 2023

Zilele Biz, Ziua de Media si Marketing

 


Am primit invitație pentru ziua 4, joi din Zilele Biz, Ziua de Media si Marketing. Multumesc pe aceasta ocazie echipei Biz. Urmaresc de la oarecare distanta activitatea Revistei Biz si chiar am fost la o tabara organizata de ei, Social Media Snow Camp in 2015. Asa ca, desi era o invitatie pe ultima suta de metri, am decis totusi sa ma bucur de ea si sa merg la Bucuresti. 

Am descoperit o sala plina ochi de oameni lucrand in domeniu sau fiind interesati de media si marketing. Au fost si niste branduri prezente, printre care Jeep Avenger, Elmiplant, Japanos, Chivas Regal, Nao, 5 to go.

Doua doamne stand la taclale la o cafea de la 5 to go.

Jeep Avenger, participantii puteau castiga un test drive


Mihai, impresar pentru fotograful Antonio Paval

Manuela, din echipa Biz

Pe la 10:30 au început discutiile.

Adrian Despot, Muzician, Producător muzical, TV & Radio Host


Tiberiu Mercurian, Marketing Director, Alpha Bank Romania & Cultural Entrepreneur 

Panel: Sergiu Mircea, Executive Director, Marketing and Communication at Banca Transilvania
Liliana Bock, Brand Manager, Maresi Foodbroker
Hortensia Năstase, Vice-President, Lowe Groupe
Important: Dinamism si adaptare
Sa ai o echipa buna, pentru a face fata versatilități mediului, cu multe schimbări.
Liliana Bock, echipa ei de 4 oameni se ocupa de 30 branduri?!
Deșchiși la oportunități.
Metoda cercuri concentrice, începi cu un proiect mai mic apoi daca merge bine treci la un proiect puțin mai mare si așa mai departe.
Respectul e important.
Pitch pt a alege agentia sau chemistry meetings nu pitchuri
Brand manager are un timespan intr-o companie de 18 luni, nu se gandeste la viata brandului ci la portofoliul sau.
Buget se face la inceputul anului si nu mai e loc pt inovatie? Planificarea e importanta. Vezi opertunitatea, gasesti buget.

Andrei Dunuță, Sales & Public Speaking Trainer, Fondator "Arta de a NU vinde" & SPEAKINGS



Dunuta: Nu exista biz plictisitor doar prezentari plictisitoare, poti sa spui povestea ta si sa fie deloc atractiva, ai 1 min sa fii memorabil. Oamenilor nu le pasa cu ce va ocupati, dar le pasa ce puteti face dv pt ei.
Georgiana, marketing manager la o companie romaneasca 
ce face mancare pentru animale, Thankq.pet.food


Călin Clej, Director de Marketing HONOR România și Bulgaria
Marketingul e ca jazzul facut bine e o arta, daca nu e zgomot.
Din marketing iesi doar cu picioarele inainte? 
Iesi din zona de confort. Un om creativ propune mereu lucruri noi, chiar daca nu le realizeaza pe toate, dar sa incerce sa aduca idei noi. Leader = omenos, profesionist, pare ca e acolo chiar daca nu e acolo.

Alexandra Moisescu, Brand & Marketing Manager, 5 to go
Cunoasterea clientului.  Incredere si reciprocitate. Revista 5 to go. 
Pahare personalizate pop art,  colaborare cu mai multe companii pt pahare personalizate, vola.ro, Ing  5 cafele gratuite pentru noi clienti, Timisoara capitala europeana, flip.ro, Radio Guerilla, 1 ora de ascultat, design by Daniela Mihaelescu . E simplu, la indemana, se intampla pe loc.

pahare design by Daniela Mihailescu 

Anamaria Băjan, Business Development Director, Cristim Family Holding


Pachete de produse Cristim, printre care si lactate Cristim, nou lansate.

Mihai Dobrovolschi, Managing Partner, Radio Guerilla
The boat that rocked-  film.  Esti flawsome, faci atatea greseli ca e un brand. Been canceled so many times ??  Tweeter era prea conform si de aceea a picat.

selfie time




Chivas Regal

5 to go
elmiplant


Panel Inside the Creative Mind: 
Miruna Dumitrescu, Group Creative Director, Publicis; 
Mihai Gongu, Executive Creative Director SEE, 
Cheil Worldwide & Member of the Cheil Global Creative Council; 
Cosmin Baba, Creative Director, Oxygen; 
Roxana Niță, Executive Creative Director, DDB Romania; 
Mihai Fetcu, Creative Director, Cohn & Jansen.

Creativitate, arta de a solutiona probleme. Insight prezentat neasteptat.  Balans artistic vs comercial, care misca oameni. A nu te opri, chiar daca crezi ca e un brief care a zis tot.  
lovetheworkmore.com < Hraneste-te cu lucruri faine, creatii misto.
Creativitatea e si entertainment.
Still speaking up, deep fake, un jurnalist mexican readus la viata prin A.I.
Conteaza intentia, cum sunt folosite aceste instrumente moderne.
Creativitatea va fi mereu cautata, e un timeless search.
Clientul e un partener. Povestea unui adevar pe care se alege sa se mearga.
Brainstorming, ies lucruri interesante, apoi alegi ce iti place, nu exista target sus sau diferit, tbie sa iti placa.  E shareble? Unskippable? 
Have fun with it.  Orice produs polueaza, fa si bine daca poti. 
Ce aduri admirati? 
Cat platesti cand te urasti de la ING
De netestat, test virginitate/ bac
Bixtonim? Barbatii racesc mai rau ca femeile
Unfollow hate 
Trenduri?
Promt to video, scad bugetele, daca exista tooluri A.I. ieftine, nu mai poti sa ceri multi bani.
Faster, better, cheeper
Adevar nu jigniri?
Suprarealism
Rescriere povesti nefericite
Ai - al treilea membru din echipa de creatie
Sa gasim solutii la toate problemele nasoale care vin
Degeaba e frumos pe midjourney daca nu ai o idee faina, Trebuie sa fie si idee, emotie si executie
Campanie de educare fara bani? 
teach for romania, 
scoala fara pauza???
Domestic violence
Drepturi femei
sala era plina ochi

RELATED:

duminică, 12 noiembrie 2023

Scrisoare pentru cineva trist/ deprimat

Esti trist/a? Coping mechanisms/ mecanisme de supravietuire.

imi pare rau, nu mai stiu de unde am salvat imaginea
„Fii blînd cu tine, eşti un copil al universului la fel de important ca şi copacii şi stelele. 
În confuzia zgomotoasă a vieţii păstrează-ţi pacea în inimă.”

Ideea publicarii articolului mi-a venit de la Fine Society Curator, ea a publicat pe stories azi cateva cuvinte despre un caz trist, o tanara cantareata s-a sinucis din cauza singuratatii si a unei iubiri neimpartasite. Diana recomanda sa se ia in seama si acest caz si sa se promoveze mai mult sanatatea mintala si psihoterapia. Asa ca mi-a venit ideea sa public acest articol. (Zic public pentru ca el era partial scris, in alta forma, de acum cativa ani, cand am trecut printr-o perioada mai dificila.) Toti avem momente cand suntem tristi, abatuti. Ce facem in asfel de momente, ca sa le depasim? Nu cautam articole pe internet asta e clar, dar poate si asta ar fi o idee buna. 

1. Incercam sa fim optimisti, sa vedem partea plină a paharului. Sa nu ne concentram pe ce nu avem ci pe ce avem, pentru ce suntem recunoscatori? Scrie pe o hartie pentru ce esti recunoscator. Sa nu generalizam un fapt singular, x nu ma iubeste = inseamna ca nimeni nu ma va iubi niciodata. E un fapt singular totusi si chiar daca sunt mai multe instante, tot nu inseamna general.


2. Fa o activitate care iti face placere. Sigur ai sau ai avut hobbyuri, acum e momentul sa le dai o sansa. Ai abandonat toate hobbiurile? Atunci acum e momentul sa fii extrem de nepriceput la ceva nou, inscrie-te la un curs nou si tine-te de el. Recomand cursuri pe coursera, udemy sau domestika, sunt ieftine si interesante. Nu iti recomand sa te inscri la o facultate inca, e un angajament cam mare pe care poate nu il vei putea duce. 

te tenteaza sa inveti sa canti la chitara?
ilustratie Jennifer Davis

3. Iesi la o plimbare la aer liber. Du-te pana in cel mai apropiat parc si admira natura, oamenii si animalutele din parc. Va fi o schimbare de perspectiva. Daca nu poti sa mergi la o plimbare, pune niste muzica din natura (ploaie, valuri, pasari...) si relaxeaza-te ascultand-o.

4. Odihneste-te, dormi mai mult daca e nevoie. 

5. Uite-te la imagini frumoase, motivationale sau la poze cu pisicute, catelusi, copilasi. 

6. Adu-ti aminte de visurile tale, la ce visai inainte sa ti se scufunde corabiile? Ce poti sa faci, pas cu pas pentru a te apropia de indeplinirea unuia dintre visuri? Fa un plan si treci la actiune.

imi pare rau, nu mai stiu de unde am salvat imaginea

7. Suna un prieten sau suna-ti parintii sau alt membru al familiei.

8. Nici un prieten? Scrie in jurnal, poveste-ti experienta trista, analizeaza-o si observ-o ca un adevarat detectiv. Ce solutii ar fi ca sa iesi din aceasta situatie?

9. Mergi la un terapeut, psiholog, duhovnic/ preot. Sa vorbesti cu cineva ajuta cu siguranta. Nu sti la cine? Stefana are o lista de terapeuti recomandati de diferite persoane la ea pe instagram. Crezi ca e mai grav, ca ai nevoie de prescriptie de medicamente? Mergi la un psihiatru. 


10. Incearca sa te gandesti la situatie ca la ceva temporar, nu ai fost mereu asa? nu e asa? ai avut si momente bune cu siguranta. E o pasa, un moment, va trece. 

ilustratie facute de mine/ design by me

11. Pune-ti muzica preferata si danseaza, te va ajuta sa iesi din starea de lancezeala.


Cateva melodii de dans/ energizare:
Ray Collins Hot Club - Barefoot
Azucar Moreno – Meca chis 
Beastie Boys - Fight For Your Right To Party 
James Brown - Get Up Offa That Thing
Flashdance - What a feeling 
P. Diddy Lenny Kravitz Phare - Show Me Your Soul 
Dragula - Rob Zombie 
Missy Eliott - Get your freak on
Withney Houston - I wanna dance with somebody

12. Aduna undeva pe telefon, pe calculator, într-un dulap, etc.

     + amintiri frumoase

     + cuvinte frumoase care ti-au fost adresate de-a lungul timpului

     + lista cu realizari personale

13. Respiră, inspiră... repetă. Inspira 5 secunde, (numara pana la 5) tine-ti respiratia, gandeste-te ca inspiri pace, relaxare, calm, expira 5 secunde, gandeste-te ca expiri/ dai afara tristetea, supararea, deznadejdea.

voi mai lucra la acest articol, reveniti. (2022.08.08)


2023.11.12 NOU acest articol este disponibil si ca scrisoare de trimis cuiva trist/ deprimat. Puteti sa scrieti voi scrisoarea, sau o pot scrie eu. E bine sa fiti alaturi persoanei in cauza, dar, cand nu se poate, o scrisoare ar putea fi o idee. Scrisori scrisa de mana, nu va fi exact la fel cu modelul de mai jos, ci in functie de inspiratie, stickere disponibile, dar va fi similara. Cost 150 lei. Scrieti-mi un email la urbnstyle@gmail.com.




miercuri, 8 noiembrie 2023

#1secondeveryday 2023 #vlog



Am descoperit aceasta aplicație gratuita 1se.co in care poți sa salvezi 1 secunda din fiecare zi, de preferat video dar poate fi si o poza din acea zi. Apoi la finalul lunii compactează toate videoclipurile si pozele intr-un singur clip pe care îl poți distribui online. Le-am încărcat si pe YouTube in playlistul #1secondeveryday Vedeți in continuare videoclipuri lunile Ianuarie- Iulie 2023. Voi mai adăuga aici pana la sfârșitul anului. Cum va place ideea? 

10. Octombrie > Vezi pe YouTube

9. Septembrie

8. August

7. Iulie 

6. Iunie
 

5. Mai
 

4. Aprilie
 

3. Martie
 

2. Februarie
 

1. Ianuarie

duminică, 5 noiembrie 2023

European Institute of Design - The Art of Branding

 



European Institute of Design (IED) - The Art of Branding. I found out about this event because I subscribed a log time ago to mails from IED.edu and I happened to see the email. I didn't go to Graphic Design University in my 20's, I went to Automatic Control University at UPB Bucharest, but I found out about IED classes and I was intrigued, studying graphic design in Milano? but the fees were high, plus in another country so I didn't continue the idea. It remained a nice dream though. But returning to the workshop, I thought it would be an interesting experience participating at this workshop, and indeed it was. The subject of the workshop was Branding, both personal and company branding. To get an idea of the subject we had to think about both aspects. The workshop was held by Ginevra Franchi, IED Alumna and Ambassador and moderated by Laura Calin which you provably know from V for Vintage.

The event took place at NOD Makespace, Bibilioteca de Materiale, Bucharest
quite an interesting place, indeed containing a library of samples of different kinds of materials.
More photos later / at the end of the article. 


European Institute of Design (IED) has scholarships available. Even a scholarship competition till 15 November 2023. You have to present yourself with creativity and send your application. See all scholarships available at ied.edu/scholarships-and-facilitations 

The brief: Tell us about yourself: 
1. How would you define yourself?
2. What are you passionate about?
3.  Why would you like to study in Italy or Spain?
Focus on something related to the Undergraduate or Foundation course you are interested in and write a short text, of about 2000 characters, to tell the reasons behind your proposal, your source of inspiration and the creative process that guided your work. For each question you should develop at least 2 photos, pictures or drawings. 

Your scholarship application could be structured like this.


BRANDING PRESENTATION
After presenting the scholarships the branding presentation started and also the workshop as we had to answer questions independently or as a team, each table of 6 people would make a team. We had to answer things like present yourself using 5 core values, create a brand and define its core values, name it, define scope of business, it's competitors direct and indirect, it's buyer persona, etc.
Find your difference, your identity. How do other people recognize you?
Brand recognized trough Brand Values.
Touchpoints, it's a common message, the same values repeated in ads, in services, in stores, in products, in customer experiences. There is a vocabulary of elements that repeat themselves so many times that you recognize the brand instantly.
Ikea example:
+ collaborations with designers
+ not very expensive
+ accessibility
+ functionality
+ design
+ sustainability
What they communicate well and in what area they need more work?













Our team made a fashion brand. The core values: sustainability (+circularity), slow fashion, timeless, multi-functional, innovation, design. 

2 girls talking in a break

MATERIALS LIBRARY
And the materials library had many materials from textiles to ceramic to concrete.
textile materials

material that slows fire down

small plastic tubes material


wood?

concrete with glass


and a beautiful autumn tree viewed from the window

Don't forget... Do your thing! what are you passioned about? What do you like?
Illustration made by me. Slogan found among ING Bank's promotional materials. I liked it and said I'd try to give it a shape for myself. My things are from left to right, clockwise: to organize myself, to keep a diary, to read, to write letters, to spend time with my family, to take pictures, to dress nicely, to drink coffee/tea, to work in graphic design, to cook and eat delicious food, to garden, to give gifts. I tried to write creatively the slogan, each letter in a different way
My core values are:
calm, creative, esthetic sense, inventive, sensitive
YOUR TURN
If you are a teen, did you think to what university you will apply? If you are over that age, what university did you attend? Were you happy with the experience?