Treceți la conținutul principal

Postări

Se afișează postări din octombrie 26, 2016

Veri Peri Pantone 2022

  Culoarea anului 2022 aleasa de Institutul Pantone se numeste Veri Peri si este un mov-lila. Coincidenta face ca am facut la un moment dat designul pentru meniul unui restaurant din Anglia numit Veri Peri .  Am compus o tinuta de iarna mono-tone, in nuante de lila. Rochie cu terminatie asimetrica purtata cu colanti si pulover deasupra, geaca pufoaica tot lila, adidasi cu mov si cyan si geanta lila. O frenezie in lila!  + rochie Bianca Popp 269 lei + colanti Nike 199 lei + pulover Trendyol 67 lei + geaca Only  159 lei + adidasi Diesel  449 lei + geanta Fossil  349 lei O varianta de tinuta casual mai pastel, pe langa lila aparand culorile roz, galben si albastru deschis. Bluza cu Tom si Jerry, pantaloni blugi lila, palton cu model in carouri alb/lila, adidasi lila cu roz, poseta mov cu pasari pe capac si ceas cu curea lila. + bluza LC Waikiki  84 lei + blugi Trendyol 89 lei + palton Trendyol 199 lei + adidasi Nike 289 lei + ceas TechnoMarine  319 lei + poseta Pinko 670 lei

eTravel Conference 2016

Pe 26 octombrie la Bucuresti la Hotel Ramada are loc  eTravel Conference  by Evensys . Este editia a V-a  #etravelconf16  si a 2-a la care voi participa. Vedeti cum a fost la editia din 2015 (urbnstyle , mariata ). Mie mi se pare un eveniment interesant, am cunoscut oameni noi ce lucreaza in domeniul turismului si am aflat informatii pretioase despre trendurile din acest domeniu. Acesta este cel mai mare eveniment national de afaceri si promovare online dedicat industriei de turism din Romania, obiectivul conferintei fiind cel de a aduce in prim plan strategii de marketing si comert online pentru imbunatatirea vanzarilor si profitului cu un minim de costuri si eforturi. Evenimentul vizeaza tendintele din turismul online precum marketingul online, search marketing, social media si reputatia online a brandurilor si ofera oportunitatea de a intalni experti din domeniu, de a analiza diferentele dintre advertising-ul traditional si cel online, de a decide mijloacele prin care pot f